مودم اصلی و اورجینال 4G/TD-LTE هوآوی دوبانده مدل HWS33 L02

.اصلی و پلمپ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ساپورت انواع سیمکارت ایرانسل,همراه اول,رایتل: ساپورت انواع سیمکارت ایرانسل,همراه اول,رایتل
  • پورت شبکه گیگابیتی: پورت شبکه گیگابیتی
  • سرعت دانلود 1000M: سرعت دانلود 1000M
  • سرعت آپلود 75M: سرعت آپلود 75M
8,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یک مودم فوق‌العاده برای استفاده از اینترنت موبایل و TDLTE همه اپراتورها و سیم‌کارت‌ها.درست در روزهایی که مودم ۴.۵G/TDLTE هواوی HWS32 L01s دارد به  محبوبیت بالایی در میان کاربران ایرانی دست پیدا می‌کند؛ مودم نسخه بالاتر  آن، یعنی HWS33 L02 توسط یک فروشنده وارد بازار شده و رکوردهای تست سرعت اینترنت را یکی پس از دیگری می‌شکند.ما درباره مودم هواوی HWS32 مفصل و چندین مقاله نوشتیم و در کانال‌مان  نیز تست‌های سرعت اینترنت ۴G LTE و TDLTE آن را منتشر کردیم. تست‌هایی که  نشان می‌دادند سرعت اینترنت موبایل روی این مودم می‌تواند تا ۲۵۰ مگابیت و  سرعت اینترنت TDLTE تا ۱۷۰ مگابیت، برسد.

نقد و بررسی مودم 4G/TD-LTE هوآوی دوبانده مدل HWS33 L02

جدیدترین مدل مودم دوبانده هواوی که در رده  تجهیزات cat9 میباشد و همچنین از تمام اپراتورهای ارتباطی کشور پشتیبانی  میکند سرعت انتقال داده این محصول 440 مگابیت برثانیه هست و تا 42  کاربرهمزمان قابلیت استفاده دارند پشتیبانی از شبکه های 3G,4G,5G,TD-LTE ,باند دوگانه وایفای 2.4GHZ و 5G پورتهای گیگابایتی برای سرعت بیشتر  انتقال داده استفاده از تجمیع فرکانسی (تجمیع جند کانال بطورهمزمان برای  دستیابی به پهنای باند بیشتر و ارتباط  پایدارتر) طبق گفته کاربران پهنای  باند دریافتی با این مودم تا 3 برابر موبایل های موجود در بازار میدهد,در  نطر داشته باشد هایتک با کمترین قیمت ممکن نسبت به سایر رقبا این محصول را  ارائه مینماید,پشتوانه ما رضایت 100 درصدی خریداران تا این لحظه میباشد.
مودم 4G/TD-LTE هوآوی دوبانده مدل HWS33 L02 با فریمور اورجینال آنلاک  هواوی امکان تطبیق و آپدیت خودکار پروتکل آی ارتباطی را داشته و کاربر  میتواند بدون محدودیت از هر سیمکارتی که آنتن دهی بهتری در محل مورد  استفاده دارد (ایرانسل-همراه اول-رایتل)استفاده کند.
قابل استفاده برای شبکه,دوربین,خودپرداز,کارتخوان,ماینر,ریگ و…
تضمین سرعت دانلود و آپلود بالا با پینگ پایین بدون قطعی



طراحی مودم هواوی HWS33 L02

ظاهر، طراحی و اندازه مودم HWS33 تقریبا مشابه همان HWS32 است؛ فقط کمی  از ارتفاع کوتاه‌تر و وزن آن کمتر است. از نظر درگاه‌ها و چراغ‌ها نیز چند  تفاوت جزئی دارد که باعث می‌شود بتوانیم آن‌ها را از هم تشخیص دهیم.

مقایسه HWS32 و HWS33

سمت چپ: مودم هواوی HWS32 L01s

دوباره این مودم یک طراحی استوانه‌ای و رنگ سفید شیری دارد. کلیدهایی در  بخش بالایی مودم دیده می‌شود؛ درگاه‌های در بخش پشتی هستند؛ اسلات  سیم‌کارت در بخش زیرین و در بخش جلویی نیز چراغ‌های LED خودنمایی می‌کنند.

مودم هواوی HWS33 L02

به نظر ما، مودم L02 ظاهر زیباتر و پخته‌تر و جالب‌ترین نسبت به L01s  دارد؛ اگرچه از درگاه USB و NFC خبری نیست ولی کلیدهای Update و Mode  مشاهده می‌کنیم.

بررسی مودم هواوی HWS33

وزن مودم HWS33 حدود ۴۳۶ گرم است تا نشان بدهد کاملا یک مودم رومیزی  است. اندازه آن هم عرض ۹۳ میلی‌متر، ارتفاع ۱۷۸ میلی‌متر و طول یا ضخامت ۹۳  میلی‌متر است. مودم HWS32 از نظر ارتفاع کمی بزرگ‌تر و ۱۸۰ میلی‌متر است.

مشخصات مودم هواوی HWS33 L02

پردازنده مرکزی و وای‌فای مودم ۳۳ ارتقا پیدا کرده است.

در حالی‌که مودم HWS32 حداکثر سرعت ۴۴۰ مگابیت در دانلود را فراهم  می‌کرد و از رده LTE cat 7 بود؛ مودم HWS33 به مرز دانلود ۱ گیگابیت بر  ثانیه رسیده و از رده LTE Cat 19 است. در آپلود، هر دو مودم حداکثر ۷۵  مگابیت هستند.

تفاوت مودم L02 و L01

حداکثر از ۴ فرکانس برای تجمیع فرکانس یا CA پشتیبانی کرده و MIMO 4×4  دارد. درگاه‌های شبکه اترنت LAN مودم جدید باز هم هزار مگابیتی هستند.

از وای‌فای دو بانده ۸۰۲.۱۱ac سود می‌برد ولی سریع‌تر از وای فای مدل ۳۲  است و حداکثر سرعت وای‌فای به مرز ۱۳۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد.

درگاه مودم هواوی HWS33


هواوی HWS33 L02

یکی از دلایل بالا بودن سرعت تست‌های اینترنت موبایل روی این مودم، همین  استفاده از باند ۱ است که نسبت به باندهای ۳ و ۷ خلوت‌تر بوده و گوشی‌های  موبایل کمتری روی آن فعال است.

مودم 4g/tdlte هواوی

شرکتی که این مودم را وارد بازار ایران کرده؛ چندین ویدئو از تست  سرعت مودم L02 منتشر کرده که نشان می‌دهد به راحتی سرعت‌های بالای ۱۰۰  مگابیت را روی اینترنت موبایل در نقاط مختلف کشور، پر کرده و هرگز سرعت آن  به زیر ۴۰ یا ۵۰ مگابیت بر ثانیه نمی‌آید.

این تست‌های سرعت روی وای‌فای گرفته شدند؛ همانند HWS32 که گفتیم از نظر  پوشش و آنتن‌دهی شبکه موبایل و وای‌فای، کارایی خوبی دارد و کمتر مودم  رومیزی به پای آن می‌رسد.

قیمت و ارزش خرید مودم هواوی HWS33 L02

شروع عرضه مودم هواوی ۳۳ در بازار ایران با قیمت 5 میلیون و ۳۰۰ هزار  تومان بود ولی پس از بالا کشیدن دلار در هفته‌های اخیر، فروشنده نیز با  قیمت 5 میلیون تومان و به صورت کاملا محدود، این مودم را عرضه می‌کند.  مثلا، هفته چند عدد برای فروش، اطلاعیه می‌دهد.

مودم هواوی L02

فعلا قیمت این مودم در مقایسه با سایر مودم‌های رومیزی و با توجه به عملکردش، عالی است.

قطعا با ورود دیگر فروشندگان به بازار، عرضه بیشتر و افزایش استقبال از آن، باید منتظر بالا کشیدن قیمت باشیم؛ نه اینکه پایین بیاید.

برای افرادی که دنبال یک مودم رومیزی آنلاک هستند تا هم سیم کارت  اینترنت موبایل و هم سیم کارت TDLTE روی آن انداخته و بتوانند از هر نوع  اینترنتی استفاده کنند؛ مودم هواوی HWS33 L02 پیشنهاد خرید خوبی است.

ساپورت انواع سیمکارت ایرانسل,همراه اول,رایتل
ساپورت انواع سیمکارت ایرانسل,همراه اول,رایتل
پورت شبکه گیگابیتی
پورت شبکه گیگابیتی
سرعت دانلود 1000M
سرعت دانلود 1000M
سرعت آپلود 75M
سرعت آپلود 75M
ساپورت TDLTE – 4G – 4.5G
ساپورت TDLTE – 4G – 4.5G
CAT9
CAT9

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...