مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 تی پی-لینک مدل TD-W8961_V4

به همراه کارت گارانتی 12 ماهه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • فرکانس قابل پشتیبانی: ۲.۴ گیگاهرتز
  • استانداردهای ADSL 2: (ITU-T G.۹۹۲.۳ (G.dmt.bis (ITU-T G.۹۹۲.۴ (G.lite.b...
  • استانداردهای +ADSL 2: ITU-T G.۹۹۲.۵
  • رابط‌‌ها: پورت اترنت RJ-45 LAN، پورت RJ-11
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

طراحی و پورت‌های  مودممودم  روتر TP-Link TD-W8961N_V4 یکی از برترین مودم‌ها برای اتصال به اینترنت  با استفاده از خطوط ADSL2 است. این مودم با سرعت‌های بالا و عملکرد پایدار،  برای ارائه خدمات اینترنت برای کاربران خانگی و کسب و کارها مناسب است.  TP-Link TD-W8961N_V4 یک مودم روتر ADSL2 است که با طراحی مدرن خود از نظر  ظاهری به شما خوشایند خواهد بود. این مودم دارای دو آنتن داخلی است که شما  را قادر می سازد تا به راحتی با اینترنت وایرلس در منزل یا محل کار خود  اتصال برقرار کنید. این مودم دارای پورت‌های LAN و WAN بوده که به شما  اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های دیگری را به اینترنت متصل کنید. پورت LAN برای  اتصال دستگاه‌های مستقیم به مودم استفاده می‌شود، در حالی که پورت WAN برای  اتصال به مودم DSL بکار می‌رود.

مودم روتر بی سیم سریADSL2 Plus ، مدل TD-W8961N

مودم بی سیم TD-W8961N محصولی از شرکت TP-Link است  که ثبات و قدرت را برای شبکه اینترنت خانگی شما به ارمغان می آورد. این  دستگاه همه کاره دارای دو آنتن خارجی با قدرت بالای ۵ دسیبل است. سرعت  اتصال وایرلس مودم، معادل ۳۰۰ مگابایت در ثانیه بوده و به همین دلیل برای  مصرف پهنای باند سنگین یا برنامه های حساس به قطع، مثل بازی های آنلاین،  تماس های ویدئویی و حتی پخش ویدئوهای HD ایده آل می باشد.

مودم روتر بی سیم تی پی لینک TD-W8961N

  •  Wi-Fi قویتر
  • Wi-Fi قویتر در مودم روتر بی سیم تی پی لینک TD-W8961NTD-W8961N  با مودم +ADSL2 و روتر NAT، یک ابزار بسیار قوی است که نرخ کامل و  استاندارد ADSL+، ADSL2، ADSL را با قابلیت اطمینان عالی و راه حلی مقرون  بصرفه برای اتصال اینترنت خانه و دفاتر کار کوچک فراهم می کند.
  •  سرعت Wi-Fi تا ۳۰۰ مگابایت در ثانیه
  • TD-W8961N با سرعت اتصال بی سیم ۳۰۰ مگابایت در ثانیه بر روی باند ۲.۴  گیگاهرتز و پورت های ۴ مگابیتی LAN، برای پخش HD، بازی های آنلاین و موارد  دیگری که به پهنای باند پر قدرت نیاز دارند، ایده آل می باشد.
    سرعت Wi-Fi تا 300 مگابایت در ثانیه مودم روتر بی سیم تی پی لینک TD-W8961N
  •  آنتن های نیرومند
  • آنتن های نیرومند مودم روتر بی سیم تی پی لینک TD-W8961Nاین  مودم دارای دو آنتن خارجی با قدرت بالای ۵ دسیبل است که سیگنال را به تمام  نقاط و گوشه های خانه انتقال داده و یک شبکه Wi-Fi نیرومند و پایدار را  ایجاد می کند.
  •  دکمه WPS
  • دکمه WPS در مودم روتر بی سیم تی پی لینک TD-W8961Nبا استفاده از این دکمه می توانید دستگاه های خود را بدون وارد کردن پسورد به روتر متصل کنید.
  •  راه اندازی سریع و مدیریت آسان
  • راه اندازی سریع و مدیریت آسان مودم روتر بی سیم تی پی لینک TD-W8961Nبرای  راه اندازی مودم فقط کافیست تا رابط مستقیم وب را دنبال کنید تا راه  اندازی مودم در عرض چند ثانیه انجام شود. علاوه بر این می توانید شبکه  اینترنت خانگی خود را به سادگی مدیریت کنید.
  •  امنیت پیشرفته
  • امنیت پیشرفته مودم روتر بی سیم تی پی لینک TD-W8961Nفایروال های SPI و قابلیت رمزگذاری WPA2، امنیت کامل شبکه اینترنت بی سیم شما را تضمین می کند.
  •  جمع بندی
  • TP-Link TD-W8961ND، یک مودم روتر بی سیم است که قیمت بسیار مناسبی  دارد. این مودم از نسل سوم استاندارد وایرلس سری N بهره برده و به ۴ پورت  LAN و یک پورت RJ-11 مجهز می باشد. دو آنتن خارجی هم قدرت بالایی برای  ایجاد شبکه Wi-Fi پایدار ارائه می دهند. این دستگاه برای استفاده در خانه و  دفاتر کار کوچک مناسب است و می توانید با آن بازی های آنلاین انجام داده،  تماس های ویدئویی برقرار کنید یا به تماشای ویدئوهای HD بپردازید.
    جمع بندی مودم روتر بی سیم تی پی لینک TD-W8961N

مشخصات ظاهری

شرکت سازندهTP-LINK
ابعاد (میلی‌متر)۳۵ × ۱۳۰ × ۱۹۵
وزن (گرم)۲۵۰

ویژگی‌های سخت افزاری

رابط‌هاپورت اترنت RJ-45 LAN – پورت RJ-11
پورت اترنت RJ-45 LANچهار عدد
پورت RJ-11یک عدد
تعداد آنتندو عدد
نوع آنتنخارجی متصل
کلید‌هاکلید WPS , کلید روشن و خاموش کردن دستگاه, کلید روشن و خاموش کردن شبکه بی‌سیم
نرخ تبادل اطلاعات ۲.۴ گیگاهرتز۳۰۰ مگابیت بر ثانیه
نشانگر LED
استانداردهای IEEEIEEE 802.3, 802.3u
استانداردهای ADSL(ITU-T G.992.1(G.DMT, (ITU-T G.992.2(G.Lite, (ITU-T G.994.1 (G.hs, Full-rate ANSI T1.413 Issue 2, ITU-T G.995.1
استانداردهای ADSL 2(ITU-T G.992.3 (G.dmt.bis, (ITU-T G.992.4 (G.lite.bis
استانداردهای +ADSL 2ITU-T G.992.5
منبع تغذیهآداپتور

ویژگی‌های نرم افزاری

QOSIPP/ToS, DSCP and 802.1p
DHCP
Port Forwarding(Virtual server, DMZ, ACL (Access Control List
Dynamic DNS
VPN Pass-ThroughPPTP, L2TP, IPSec Pass-through
ATM/PPP ProtocolsATM Forum UNI3.1/4.0 / (PPP over ATM (RFC 2364 / (PPP over Ethernet (RFC2516 / (IPoA (RFC1577/2225 / PVC – Up to 8 PVCs
فایروالNAT Firewall / SPI Firewall / MAC / IP / Packet / Application / URL Filtering / (Denial of Service (DoS
مدیریت(Web Based Configuration (HTTP / Remote management / Command Line Interface / Diagnostic Tools / Web Based Firmware Upgrade

ویژگی‌های بی‌سیم

استانداردهای بی‌سیمIEEE 802.11n, 802.11g, 802.11b
فرکانس قابل پشتیبانی۲.۴ گیگاهرتز
امنیت بی‌سیمSupport 64/128 bit WEP / WPA-PSK/WPA2-PSK / Wireless MAC Filtering
قدرت انتقال۲۰dBm>

سایر مشخصات

گواهینامه‌هاCE, FCC, RoHS
سیستم عامل‌های قابل پشیتیبانیWindows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP,Windows 98SE, Windows NT, 2000 , Mac OS X, Linux Windows

 


فرکانس قابل پشتیبانی
۲.۴ گیگاهرتز
استانداردهای ADSL 2
(ITU-T G.۹۹۲.۳ (G.dmt.bis (ITU-T G.۹۹۲.۴ (G.lite.bis
استانداردهای +ADSL 2
ITU-T G.۹۹۲.۵
رابط‌‌ها
پورت اترنت RJ-45 LAN، پورت RJ-11
کیفیت خدمات (QoS):
دارد
تعداد پورت اترنت RJ-45
چهار عدد
تعداد آنتن:
دو عدد 5dbi

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...